środa, 24 lipca 2013

CIACHA !

Tak na dobry początek dnia, wkleje zdjęcia jakiś ciach ;** Ale najpierw przedstawię Wam mój ideał faceta *_*


-Gdyby miał niebieściutkie oczka jak niebo, czarne postawione włosy na żel, był dobrze zbudowany, miał ciemną karnacje, a do tego byłby dobry,kochany,troskliwy,inteligentny i kochałby sport.... IDEAŁ !



CR7!!!
 Najlepszy piłkarz i mężczyzna forever <333


Justin Bieber !
Pomimo, że nie jestem jego fanką, muszę przyznać, że przystojny to on jest ;**


Austin Moon - a tak właściwie Ross Lynch !
Pięknie śpiewa...no i piękny *_*


Ryan Goslin !
Mój ulubiony męski aktor mrrr... ;**


David Villa !
Nie przepadam za Barceloną, no ale musiałam go wstawić <33

Jesus Nawas !
Matko...zakochałam się w jego oczach *_*


Zack Efron !
Gwiazda z filmu: High school musical, podbił moje serce <333


Jorge Blanco !
Można tylko pozazdrościć Violetcie ;**



Benjamin Lasnier !
Ma tylko 13 lat, a znają go chyba wszystkie nastolatki <333





Maciej Musiał !
No co...w Polsce też są ciacha ;**


No i to było by narazie na tyle... mam nadzieje, że chociaż jeden z nich wpadł wam w oko <333



<keep calm and have a boyfriend>

1 komentarz: