wtorek, 23 lipca 2013

LATO - NOWE CIUCHY !

Wiem, że już trochę minęło od zaczęcia się LATA, ale chciałabym Wam przedstawić jakieś fajne komplety.



Pierwszy z nich to taki tam mój nowo nabyty komplet ;)
Czapka skate, krótkie jeansowe spodenki, jakaś luźna koszulka z flagą oraz trampki ;)
Myslę, że jest to jeden z najlepszych stroi na lato, ponieważ jest przewiewny oraz w skład jego wchodzą modne rzeczy ;**


W chłodniejsze dni można założyć też taki komplet. Według mnie jest śliczny ! <333

Ten strój też mi się bardzo podoba. W sumie jest podobny do tego mojego xD


No i tak na koniec, takie bardziej dziewczęcy komplecik ;** Takie nie za długie sukieneczki także wpadły mi w oko ;D


No i myślę, że to by było na tyle. Mam nadzieje, że każda z Was znalazła coś dla siebie



<keep calm and will be top>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz